La Via Lattea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

La Via Lattea

“Winter must be cold for those with no warm memories”
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Iemand een kamer delen?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Harmony

Harmony


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 29-12-11

Iemand een kamer delen? Empty
BerichtOnderwerp: Iemand een kamer delen?   Iemand een kamer delen? Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:11 am

Of is iedereen al bezet?

Ja soz ik was heeeel langzaam met plaatjes vinden, aanmelden, beschrijvingen whatevs dus ik ben bang dat ik al heel wat gemist heb.

Anyways omdat jullie er nu allemaal niet zijn ga ik lekker alles nalezen en telepathische berichten naar jullie sturen om wakker te worden en online te komen maar ik neem aan dat iedereen dingen te doen heeft vandaag maar ik niet want mijn Gabzje slaapt nog uit na onze film-marathon en okay nutteloze informatie.

Terug naar de vraag:

Kamer delen? Harmony is heel leuk hoor C:0
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriana

Adriana


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 25-12-11

Iemand een kamer delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een kamer delen?   Iemand een kamer delen? Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:16 am

Nouja mijn twee personages hebben allebei al een kamer. Maar hey weet je, als niemand anders wil, dan kom je maar lekker bij Adriana in de kamer! Oke? Dan passen we dat wel even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harmony

Harmony


Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 29-12-11

Iemand een kamer delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een kamer delen?   Iemand een kamer delen? Icon_minitimeza dec 31, 2011 12:37 am

Haha okay nouja we wachten of iemand me wil C;0 En ik kan ook gewoon alleen een kamer maken hoor dan kan ik ongestoord rotzooi maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Iemand een kamer delen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Iemand een kamer delen?   Iemand een kamer delen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Iemand een kamer delen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Iemand rpgu?
» Iemand met mij rpgen?
» Kamer 8...
» Kamer van Nathaniel
» Kamer van Nyckolas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
La Via Lattea :: Spam :: Spam-
Ga naar: