La Via Lattea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

La Via Lattea

“Winter must be cold for those with no warm memories”
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mara O'Reilly

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mara

Mara


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-01-12

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:34 am

Volledige naam: Mara O'Reilly
Geboortejaar en geboortedatum: 28 april 1993
Leeftijd: 19
Geslacht: Girl
Afkomst: USA, New York
Ski/snowboarden/schaatsen: Snowboarden en ze wil schaatsen soms ook wel proberen.

Persoonlijke informatie:
Familie: Moeder Lena, nu 48. Vader onbekend.
Karaktereigenschappen: Mara is een sterke persoonlijkheid met een hele eigen wil. Ze is vastberaden en als ze iets wil, dan doet ze wat nodig is om te zorgen dat ze het krijgt. Mara is heel vrij opgevoed en ze heeft het dus niet zo op regels en gezag. Ze houdt van doen wat ze wil, en als dat met anderen is vindt ze het geen probleem. Ze kan wel alleen zijn, maar is liever bij anderen. Ze is makkelijk om mee te praten, maar ga maar niet tegen haar in. Dat wordt een vermoeiende discussie haha. Mara houdt van haar sigaretjes, en een fles drank zal ze ook niet gauw afslaan. Ze is verre van onschuldig en ze is gek op jongens, wat meestal wel duidelijk is. Ze heeft in het verleden redelijk wat jongens gekend, maar er is er niet een die een blijvende indruk heeft achtergelaten. Mara houdt niet van saaie, verlegen, of zwakke mensen, daar raakt ze geïrriteerd van. Verder is ze heel gezellig om mee rond te hangen en ze kan het met de meeste mensen wel vinden.

Verleden: Mara's vader is weggegaan toen ze 3 was dus ze heeft geen idee wie het is. Het grootste gedeelte van haar leven heeft ze doorgebracht met haar moeder in een redelijk ruime flat in Brooklyn. Haar moeder is een kunstschilder en beeldhouwer, een redelijke goede ook nog, dus aan geld niet echt een gebrek. Mara's leven met haar moeder, die ze gewoon Lena noemt, was elke dag een avontuur. Ze heeft goede herinneringen aan de dagen die ze samen doorbrachten met verfspatten tegen een gigantisch canvas gooien, of de dagen dat Lena haar ziekmeldde en ze een filmmarathon hielden in pyjama en Chinees bestelden. Ze mist haar moeder soms wel, maar ze schrijven elkaar, en het is ondertussen tijd om zelfstandig te worden.
Extra persoonlijke informatie: Mara zit op kostschool en is hier op vakantie met haar best friend (with benefits) Luke om hem op te vrolijken.

Plaatjes:
Mara O'Reilly 2nvsbab
Mara O'Reilly 2ugcmlu

Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 03-01-12

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:37 am

hvj
Terug naar boven Ga naar beneden
Mara

Mara


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-01-12

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:39 am

hovj

sorry dat ik minder badass ben dan jij Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 03-01-12

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:40 am

is niet erg meid ik ben bad@ss genoeg voor ons beide!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mara

Mara


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-01-12

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:41 am

Hahahahahha en om even mijn favoriete uitdrukking te gebruiken DIE (superbad) ASS TAP IK! (sorry teveel tv en american bff) <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 03-01-12

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:43 am

Ik kom even in m'n rol met dit nummer van Big Sean!! ASS ASS ASS ASS ASS
Terug naar boven Ga naar beneden
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:44 am

Ik kon geen links plaatsen haah hier


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mara O'Reilly Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mara O'Reilly   Mara O'Reilly Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mara O'Reilly
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Mara en Luke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
La Via Lattea :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: