La Via Lattea
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

La Via Lattea

“Winter must be cold for those with no warm memories”
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Urgh zo typisch

Ga naar beneden 
+2
Kylan
Micael
6 plaatsers
AuteurBericht
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 7:39 am

De dagen voor het rpg viel hier niets te beleven en ging ik dood van verveling, en natuurlijk net wanneer er rpg is waar ik naar uit keek, TADAHHH DRAMA EVERYWHERE!

Dusja sorry, ik wilde vet graag actief zijn van in het begin maar dat liep dus even anders af. 't Is een beetje familie troublezzz dusja ik kon er niks aan doen.

Maar anyway, ik zou het leuk vinden als jullie mijn personages (Micael en Adriana) goed ontvangen, ookal hebben ze het begin gemist. Want ik weet dat als je er later bijkomt, je er soms niet meer bijhoort en dat is kut... :/

Anyway
Ik ga maar eens rpgen in plaats van te zeuren! Very Happy

ohja PS wil er nog iemand met Adriana in de kamer? Ze bijt niet, promise!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 7:41 am

Je bent van harte welkom Smile
haha nee, kut voor je en sterkte!
natuurlijk kun je er zo inspringen, we zijn allemaal elkaar toch nog een beetje aan het ontmoeten enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 7:42 am

Hihi Kimmieeeeee missed you! En Rose doet tegen iedereen aardig die aardig tegen haar doet dus dat is okaaaaay. Hoewel Adriana een bitch is ofzoiets las ik in je personage HAHA dus nja misschien is dat geen goed plan MAAR OKE hoi ik ben Nadine btw!! en ik ben zo offline mja : ( morgen ben ik er heel veel!!

en sterkte idd<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriana

Adriana


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 7:44 am

Roselyne schreef:
Hihi Kimmieeeeee missed you! En Rose doet tegen iedereen aardig die aardig tegen haar doet dus dat is okaaaaay. Hoewel Adriana een bitch is ofzoiets las ik in je personage HAHA dus nja misschien is dat geen goed plan MAAR OKE hoi ik ben Nadine btw!! en ik ben zo offline mja : ( morgen ben ik er heel veel!!

en sterkte idd<3


Ooooh Nadine! Ik wist niet dat jij dit was!
Hey kom op kamer joh! Maakt niet uit dat ik een bitch ben!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec
Admin
Alec


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 7:55 am

maakt niet uit, kan gebeuren =( maar ik wil wel met mic of adriana meeten ergens c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lavialattea.actieforum.com
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 7:55 am

Adriana schreef:
Roselyne schreef:
Hihi Kimmieeeeee missed you! En Rose doet tegen iedereen aardig die aardig tegen haar doet dus dat is okaaaaay. Hoewel Adriana een bitch is ofzoiets las ik in je personage HAHA dus nja misschien is dat geen goed plan MAAR OKE hoi ik ben Nadine btw!! en ik ben zo offline mja : ( morgen ben ik er heel veel!!

en sterkte idd<3


Ooooh Nadine! Ik wist niet dat jij dit was!
Hey kom op kamer joh! Maakt niet uit dat ik een bitch ben!!!!!

Nah ik heb al met iemand afgesproken nu D: maar maar weet niet of we misschien met zn 3 kunnen? dat zou ook wel heel vet zijn ahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriana

Adriana


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 8:09 am

Roselyne schreef:
Adriana schreef:
Roselyne schreef:
Hihi Kimmieeeeee missed you! En Rose doet tegen iedereen aardig die aardig tegen haar doet dus dat is okaaaaay. Hoewel Adriana een bitch is ofzoiets las ik in je personage HAHA dus nja misschien is dat geen goed plan MAAR OKE hoi ik ben Nadine btw!! en ik ben zo offline mja : ( morgen ben ik er heel veel!!

en sterkte idd<3


Ooooh Nadine! Ik wist niet dat jij dit was!
Hey kom op kamer joh! Maakt niet uit dat ik een bitch ben!!!!!

Nah ik heb al met iemand afgesproken nu D: maar maar weet niet of we misschien met zn 3 kunnen? dat zou ook wel heel vet zijn ahahaha


Oooh nee 't is goed hoor! Ik denk dat Adriana toch sowieso een persoon is voor een kamer alleen, haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 8:20 am

Alec schreef:
maakt niet uit, kan gebeuren =( maar ik wil wel met mic of adriana meeten ergens c:

Works for me!
Ik ben in de woonkamer, Adriana's kamer of de bakkerij, kies maar! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Devynne

Devynne


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 8:42 am

Aah mann thats real shitty :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec
Admin
Alec


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 8:53 am

Micael schreef:
Alec schreef:
maakt niet uit, kan gebeuren =( maar ik wil wel met mic of adriana meeten ergens c:

Works for me!
Ik ben in de woonkamer, Adriana's kamer of de bakkerij, kies maar! Very Happy

iiieeeee ik kies de bakker haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lavialattea.actieforum.com
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:00 am

Morgen kan ik echt veel rpgen nu zit ik alleen maar op mn mobiel evn ahaahha maar als je al opties of ideeen hebt kimmieeee, do tell!
Terug naar boven Ga naar beneden
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:01 am

Roselyne schreef:
Morgen kan ik echt veel rpgen nu zit ik alleen maar op mn mobiel evn ahaahha maar als je al opties of ideeen hebt kimmieeee, do tell!

Kom gezellig zijn met deze hete Italiaan I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:03 am

ahahaha waar? Ik ga ff snel douchen!! 10 minuutjes hoogstens
Terug naar boven Ga naar beneden
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:05 am

Roselyne schreef:
ahahaha waar? Ik ga ff snel douchen!! 10 minuutjes hoogstens

Um even kijken.. Momenteel ben ik in zijn kamer, maar dat is nogal awkward. Oh en in de woonkamer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:21 am

woonkamer is nogal vol right?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriana

Adriana


Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:25 am

Kweetni, er reageert niemand meer haha maar welke andere plaats had je in gedachte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:37 am

ik ben wel echt slooooom hierop en ik blijf niet te lang meer hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 11:54 am

no problemo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roselyne

Roselyne


Aantal berichten : 199
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 12:25 pm

tenzij juliet binnn 1 minuut reageert ga ik slapen! Welterusten!xxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec
Admin
Alec


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 12:30 pm

ik ga nu ook slapen hoor hihi weltrusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lavialattea.actieforum.com
Micael

Micael


Aantal berichten : 239
Registratiedatum : 25-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 12:31 pm

Slaapwel meidjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 26-12-11

Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitimedo dec 29, 2011 12:43 pm

Slaaplekker Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Urgh zo typisch Empty
BerichtOnderwerp: Re: Urgh zo typisch   Urgh zo typisch Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Urgh zo typisch
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
La Via Lattea :: Spam :: Spam-
Ga naar: